BETALINGSMOGELIJKHEDEN
HOE KAN IK BETALEN?
U kan online betalen met Bancontact (kaart en app), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal, Maestro, Sofort Banking, iDeal, Giropay of met bank apps. In de winkel kan u betalen met Bancontact, kredietkaart of cash.
KAN IK CONTANT BETALEN?
Niet in de webshop. Alleen in onze winkel kan je met contant geld betalen.
KAN IK ACHTERAF BETALEN?
Nee, uw order zal enkel verwerkt worden wanneer uw betaling is uitgevoerd.
FACTUREN
HOE KAN IK MIJN FACTUUR WIJZIGEN?
Neem contact op met Ons Team binnen de 7 werkdagen en wij zullen u helpen.
WAT ALS MIJN FACTUUR NIET JUIST IS?
Neem contact op met Ons Team binnen de 7 werkdagen en wij zullen u helpen.
BETALING MISLUKT/GEWEIGERD
Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Bestellingen niet?
Indien uw bestelling status niet juist is, neem contact op met Ons Team voor meer uitleg.
Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?
Dit kan zijn wegens een technische fout, of u heeft uw limiet bereikt, een onderneming heeft er een waarborg op gezet of uw kaart werd blootgesteld aan een bedreiging / fraude en daarom heeft de bankinstelling uw kaart non-actief gezet / geblokkeerd.
WAT IK ALS IK DUBBEL HEB BETAALD?
Neem contact op met Ons Team binnen de 7 werkdagen en wij zullen u helpen.
WAAROM HEB IK GEEN ORDERBEVESTIGING ONTVANGEN?
Eerst is het best uw spam-box te checken in het geval uw e-mail zou gefilterd zijn. Indien de bevestigingsmail u niet heeft bereikt na 24 uren gelieve Ons Team te contacteren en wij zullen u verder helpen.